maandag 25 oktober 2010

Wiki's en online documenten

Om eerlijk te zijn heb ik geen idee waarom een wiki interessant kan zijn voor de bib. Zelf heb ik ook nog nooit een wiki gemaakt. Als ik iets opzoek op internet vind ik het wel handig dat zo'n dingen bestaan om iets meer over een bepaalde zaak te leren maar zelf zoiets opzetten is nog iets anders. Online documenten delen is misschien wel interessant, bijvoorbeeld de werkrooster van de bib online zetten. Zo kan iedereen die overal raadplegen. Of bijvoorbeeld de planning van een personeelsvergadering delen zodat iedereen de agendapunten kan zien en ook dingen kan toevoegen. Wij hebben in de bib van Hamme donderdag personeelsvergadering en ik heb de planning dan ook online gezet via google documenten zodat we die allemaal kunnen zien en eventueel zaken toevoegen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten