woensdag 27 oktober 2010

im en twitter

Vroeger gebruikte ik msn maar tegenwoordig chat ik niet echt meer. Ik heb een meebo account aangemaakt maar waarschijnlijk zal ik daar niet zo veel mee doen. Misschien kan chatten iets leuks voor de bib zijn maar ik weet niet zo goed of gebruikers wel met het personeel willen chatten. En om met de collega's onderling te chatten? Dat vind ik ook een beetje eigenaardig. We zitten op dezelfde bureau dus als we elkaar iets willen zeggen, zeggen we het gewoon 'live'. Maar wie weet denk ik er wel verkeerd over.

Twitter vind ik ook al zo'n vreemde toepassing. Ik kan me voorstellen dat een twitter volgen nog de moeite kan zijn, als het een twitter is van iemand die ook iets zinnigs te vertellen heeft. Maar een twitter van mezelf dat is iets van het goede te veel. Het is al veel dat ik een blog moet onderhouden :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten